Ontdek alles over aardwarmte

tijdens de Open Energiedag op zaterdag 21 september bij Trias Westland

Altijd al eens binnen willen kijken bij een aardwarmtelocatie? Dat kan bij Trias Westland aan de Lange Broekweg 70b in Naaldwijk tijdens de Open Energiedag op zaterdag 21 september van 10.00 tot 15.00 uur.

Rondleiding door onze experts
Onze experts geven een rondleiding op de locatie waar we warmte uit de aarde winnen op een diepte van 2,3 kilometer. Ook vertellen we meer over de techniek achter de warmtelevering en hoe we meer dan 245 hectare glastuinbouw, de grootste bloemenveiling ter wereld en woningen in het Westland van duurzame warmte voorzien.

Aardwarmte: onderdeel van de energietransitie in het Westland
Met twee geothermiebronnen op 2,3 km diepte is Trias Westland de springplank naar Warmtesysteem Westland. Een groot deel van dit warmtenet fungeert als hoofdleiding binnen Warmte Netwerk Westland, het regionale warmtenet in de glazen stad. Benieuwd hoe dit zit, kom dan langs!

Aanmelden voor een rondleiding
We werken met tijdsloten voor de rondleidingen. Vul uw gegevens in en geef uw voorkeurstijdstip aan, u ontvangt dan een voorlopige bevestiging.
Vanwege de grote belangstelling kunnen we het exacte tijdstip nog niet garanderen. Reserveer daarom voor de zekerheid van 10.00 tot 15.00 uur in uw agenda. We doen ons best om uw bezoek in te plannen op het tijdstip van uw voorkeur.
Een week vóór het evenement ontvangt u een definitieve bevestiging.

Westlandse glastuinbouw
Trias Westland is een aardwarmtebedrijf van en voor de ondernemers in de Westlandse glastuinbouw. Trias Westland is een initiatief van HVC, Capturam, Royal FloraHolland en een grote groep glastuinbouwondernemers. Deze partners hechten groot belang aan duurzaamheid en zien aardwarmte als een belangrijk alternatief voor aardgas.

Over de Open Energiedag
De Open Energiedag is onderdeel van de ‘Daar krijg je energie van’ campagne, die de NVDE is gestart in samenwerking met brancheverenigingen NedZero, Holland Solar, Energie Samen, Bodemenergie, Geothermie Nederland en Vereniging Warmtepompen. De Open Energiedag is onderdeel van een bredere campagne waarbij producenten van duurzame energie laten zien hoe zij werken aan de energie-opwek van de toekomst.

aanmelden

schrijf u snel in, want vol is vol.